logo
امروز : جمعه ۳۰ شهریور ۱۴۰۳ ساعت ۰:۳۸
[ شناسه خبر : ۴۰۶۷۹ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
رئیس بیمارستان امیر‌المومنین خدابنده خبر داد:

کمبود نیروی متخصص طب اورژانس در خدابنده

کمبود-نیروی-متخصص-طب-اورژانس-در-خدابنده
رئیس بیمارستان امیر‌المومنین خدابنده گفت: در حوزه بهداشت و درمان و در امر اورژانس شهرستان خدابنده با مشکل کمبود نیروی متخصص طب اورژانس مواجه هستیم.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «موج‌رسا»؛ به نقل از نسیم اشراق؛ حامد سبحانی با بیان اینکه مشکلات حوزه بهداشت و درمان مختص شهرستان خدابنده نیست گفت: در کل کشور مشکلاتی در این خصوص وجود دارد چه از لحاظ نیروی انسانی و چه از لحاظ تجهیزات که بارز و نمایان است.

بیشتر بخوانید

وی با بیان اینکه ۲۶ شهریور ماه سالروز تشکیل اورژانس نام‌گذاری شده است و با تبریک به عوامل اورژانس بیمارستان امیر‌المومنین خدابنده افزود: از زمانی که این بیمارستان تاسیس و وارد مدار حوزه درمان شد اورژانس نیز تشکیل و آماده ارائه خدمت به بیماران شد.

رئیس بیمارستان امیر‌المومنین خدابنده ادامه داد: ما در بحث اورژانس بیمارستان خدابنده مشکلاتی داریم همان‌طور که در سطح کشور این مشکلات وجود دارد منتها در خصوص خود شهرستان در حوزه بهداشت و درمان و در امر اورژانس با مشکل کمبود نیروی متخصص طب اورژانس مواجه هستیم.

وی اضافه کرد: پیگیر رفع مشکل کمبود نیروی متخصص طب اورژانس در خدابنده هستیم و درخواست هم داده‌ایم و امیدواریم در این خصوص اقدامی شود.

سبحانی ادامه داد: اگر نگاهی به امر بهداشت و درمان داشته باشیم متوجه می‌شویم که در همه بخش‌های مختلف بهداشتی و درمانی مشکلاتی در پیش روی این حوزه مانند معوقات کادر درمان، پرستاران، کمبود و نبود پزشک متخصص قرار دارد و شهرستان خدابنده نیز از این قاعده مستثنی نیست.

وی افزود: پیگیری‌های لازم در جهت حل مشکلات درمانی بیمارستان و مسائلی همچون اورژانس را انجام داده‌ایم و اقدامات لازم برای تامین متخصصان اورژانسی و پزشکان محقق شده است.

انتهای خبر/

فرم ارسال نظر